سرخ کن بدون روغن مدل Hometa1019

Air Fryer Hometa1019
شناسه محصول: Hometa1019
  • نوع دستگاه :سرخ کن کم روغن و بدون روغن
  • جنس بدنه:پلاستیک
  • ظرفیت :7 لیتر
  • جنس سبد:تفلون نچسب
  • توان مصرفی:1850 وات
  • تعداد برنامه ها:12 برنامه پیش فرض
  • نوع کنترل:لمسی
  • سیستم ایمنی:پایه ضد لغزش و سرخوردن
اصل بودن سرخ کن بدون روغن مدل Hometa1019 توسط دالاسکو ضمانت شده است
18ماه پاسارگاد سرویس نوین
آماده ارسال
بازگشت
آماده ارسال
این محصول موجود و آماده ارسال می باشد.

۸,۹۰۰,۰۰۰ تومان

بازخورد درباره این کالا
محصولات مشابه
سرخ کن بدون روغن مدل Hometa1019
سرخ کن بدون روغن مدل Hometa1019
18ماه پاسارگاد سرویس نوین
موجود

۸,۹۰۰,۰۰۰ تومان

نقد و بررسی تخصصی سرخ کن بدون روغن مدل Hometa1019

سرخ کن بدون روغن مدل Hometa1019 محصولی منحصر به فرد و کاربردی است که با توان 1850 وات و ظرفیت 7 لیتری که دارد، امکان سرخ کردن، بریان و کباب کردن مواد غذایی همچون گوشت، سیب زمینی، مرغ، ماهی و سبزیجات را فراهم می سازد. بدنه دستگاه از پلاستیک مقاوم در برابر حرارت ساخته شده، بطوریکه در تمام مدت زمان استفاده از سرخ کن، بدنه آن داغ نخواهد شد.این سرخ کن به دلیل طراحی خاصی که دارد، در حین پخت، بوی کمتری را نسبت به دیگر محصولات در فضا منتشر می کند. این سرخ کن رژیمی، با ایجاد چرخش هوای گرم بصورت یکنواخت، موجب پخت بهتر مواد غذایی در کمترین زمان ممکن می گردد و همچنین با کاهش 80 درصدی چربی غذاها و استفاده از کمترین میزان مصرف روغن، می توان غذاهایی سالم و خوش طعمی را بوسیله این دستگاه آماده نمود. بر روی بدنه سرخ کن، دکمه هایی طراحی شده تا بتوان از طریق آنها، مدت زمان پخت را با توجه به نوع مواد غذایی تنظیم کرد.

نقاط قوت
  • سیستم خاموش کن خودکار
  • مصرف حداقلی روغن
  • قابلیت گرم نگهدارندگی
نقاط ضعف
  • ندارد

مشخصات سرخ کن بدون روغن Hometa1019

این مدل با توان 1850 واتی خود و با 90٪ چربی کمتر غذاهای شما را می‌پزد؛ چرا که در تهیه غذا از روغن بسیار کمی (در برخی مواقع بدون روغن) استفاده می‌کند. با استفاده از این سرخ‌کن که دارای قابلیت گرم شدن سریع است؛ می‌توانید هر روز در پخت وعده‌های مختلف غذایی برای تمام اعضای خانواده، تا حد امکان در زمان خود صرفه‌جویی کنید.

ظرفیت Hometa1019 چقدر است؟

ظرف اصلی این سرخ کن بدون روغن با گنجایش 1/5 کیلوگرم مواد غذایی، فضای کافی برای پخت یک مرغ کامل یا ۲ بسته سیب زمینی خلالی را دارد. شما با این دستگاه می‌توانید برای 8 نفر غذا تهیه کنید.

سرخ کن بدون روغن Hometa1019 چگونه کار می‌کند؟

سرخ کن بدون روغن مدل HD9650/91 با تولید هوای گرم و چرخش آن در داخل محفظه دستگاه، غذا را سرخ کرده و می‌پزد. به همین دلیل غذای شما نیاز به غوطه‌ور شدن در روغن ندارد و کاملا سالم می‌پزد. در صورت نیاز تنها کافیست یک قاشق غذاخوری روغن به مواد غذایی خود اضافه کنید!

 

 

سالم‌ترین غذای سرخ‌شده با Hometa1019

سیستم Air Fryer موجود در سرخ کن هوای گرم را تولید کرده و باعث رد شدن ذرات روغن، همراه با جریان هوا، از روی مواد غذایی می‌شود. در نتیجه غذای شما بدون نیاز به هم زدن مواد غذایی با روغن یا زیاد کردنِ روغن، کاملا یکنواخت مغزپخت و ترد می‌شود.

بنابراین اگر دغدغه غذای سالم برای خود و خانواده‌تان را دارید و از مصرف روغن تا حد امکان پرهیز می‌کنید این دستگاه بدون روغن یا با حداقل روغن، غذای کاملا رژیمی برای شما می‌پزد.

 

دارای 12 برنامه آماده برای پخت

با این دستگاه می‌توانید به پختن، سرخ کردن، کباب و گریل کردن انواع مواد غذایی بپردازید.

 

سبد و ظرف قابل جدا شدن و شستشو

این دستگاه دارای یک دسته با طراحی ارگونومیک است که می‌توانید به وسیله آن، قسمت کشویی بدنه را بیرون آورده و مواد غذایی را در آن قرار دهید. سپس آن را به وضعیت قبل برگردانید تا پخت شروع شود. تمیز کردن این محصول بسیار آسان و سریع است. چون نه تنها سبد و ظرفی که سبد داخل آن قرار می‌گیرد هر دو از دستگاه جدا شده و قابل شستشو در ماشین ظرفشویی هستند؛ بلکه این ظروف نچسب هستند و مواد غذایی حین پخت به آن‌ها نمی‌چسبند.

 

خاموش کن خودکار

سرخ کن بدون روغن Hometa1019 مجهز به سیستم خاموش کن خودکار است و این یکی از مهمترین مزایایی است که این مدل را از دیگر سرخ‌کن‌های موجود در بازار متمایز می‌کند. به این ترتیب دستگاه پس از اتمام زمان پخت، خاموش شده و با آلارمی آماده شدن غذا را به شما اطلاع می‌دهد.

 

بدنه‌ای از جنس عایق ضد حرارت

طراحی زیبای بدنه و دسته با طراحی ارگونومیک، ساخته شده از مواد عایق حرارت، زیبایی این محصول فوق العاده را تکمیل می‌کند.

 

پنل کنترلی لمسی

بر روی بدنه سرخ کن، پنل لمسی تعبیه شده تا بتوان از طریق آن مدت زمان پخت، برنامه پخت و حرارت، زمان شروع و پایان را با توجه به نوع مواد غذایی تنظیم کرد.

 

مجهز به گرم ‌نگهدارنده (Keep Warm)

فناوری Keep Warm این امکان را می‌دهد تا غذا را پس از طبخ، گرم نگه دارید. این ویژگی برای غذاهای سرخ‌شده بسیار مفید است چون غذاهایی مانند سیب زمینی سرخ شده، اگر سرد شود واقعا لذت خوردنشان کم می‌شود.

 

مشخصات فنی سرخ کن بدون روغن مدل Hometa1019

    مشخصات فنی
  • توان/ ولتاژ/ فرکانس 1850 وات
  • ظرفیت 7 لیتری
  • قابلیت تفکیک قطعات
  • خاموش کن خودکار
  • قطعات قابل شستشو با ماشین ظرف شویی
  • پایه های نگهدانده و ضد لغزش
  • فیلتر هوای داخلی

امتیاز و دیدگاه کاربران سرخ کن بدون روغن مدل Hometa1019

هنوز امتیازی ثبت نشده است
دیدگاه خود را درباره این کالا بیان کنید.
افزودن دیدگاه
شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر دهید.
اگر این محصول را قبلا خریداری کرده باشید، دیدگاه شما به عنوان خریدار ثبت خواهد شد.

پرسش ها

برای ثبت پرسش ابتدا باید وارد حساب کاربری خود شوید.